Naruto Home
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Naruto Home

Et dansk naruto rpg, som foregår lige efter shippuden er startet.Her har DU muligheden for at leve livet som ninja i rigtig Naruto style.

Member of the month
Månedens medlem for september er Mariko-chan (MarikoPon)
Seneste emner
» A team of burning snakes
Forslag om lidt af hvert Empty26/10/2010, 10:25 af Yukiko

» [åben] Bræk på væggen
Forslag om lidt af hvert Empty18/10/2010, 18:03 af Rin

» Ude og spadsere.... not.
Forslag om lidt af hvert Empty14/10/2010, 00:02 af Takayuki

» Tillykke til Niko!
Forslag om lidt af hvert Empty12/10/2010, 13:56 af Yoshito

» The messenger
Forslag om lidt af hvert Empty11/10/2010, 00:17 af Ai

» The hunt has begun!
Forslag om lidt af hvert Empty10/10/2010, 22:54 af Kimikou

» Spørg Revy!
Forslag om lidt af hvert Empty9/10/2010, 23:09 af Revy

» Takayuki Possum
Forslag om lidt af hvert Empty8/10/2010, 00:01 af Ai

» Forslag om lidt af hvert
Forslag om lidt af hvert Empty5/10/2010, 10:57 af Hiro


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Forslag om lidt af hvert

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Forslag om lidt af hvert Empty Forslag om lidt af hvert 29/9/2010, 12:30

Chilitoke



Yarw dude and dudedettes.

Så fandt jeg jer igen!

Jeg har dog to mindre ændrings forslag. Som nogle måske ville se som markant større ændringer.
Forslagne er som følgende: 1, stop af import/genbrug af karakterer. 2, ændring af tidsperiode.

Motivation til forslagne.
1, vi har nu hvad, omkring 6 generationer af dette board og de sidste tre fire stykker, har været stærkt præget af de samme karakterer, hvilket har medført at de også var præget af de samme konflikter. Hvilket jo er en smule synd. Ydermere er jeg også af den overbevisning at et sådan tiltag ville kunne gøre det nemmere for nye folk at falde på plads på siden.

2, dette er måske det mest radikale forslag. Grunden til at jeg mener at det kunne være smart med en ændring i tidsperioden er at vi på den måde kan gøre os fri af en kanon der løbere mere og mere af sporet. Jeg ved godt at man som sådan ikke er tvunget til at holde sig til historiens udvikling efter shippuden, men der er bare så mange ting i de nyere kapitler som bliver gradvist mere og mere åndssvagt. Jeg forslår derfor at vi flytter tidslinje frem en generation eller to og digter en eller anden slutning på manga’ens igangværende konflikt. Eller at vi flytter det tilbage i tiden til dengang hvor verden ikke var så plat og DBZ.

CT out.

2Forslag om lidt af hvert Empty Sv: Forslag om lidt af hvert 29/9/2010, 17:59

Revy

Revy

Super fed idéer! Er især stor fan af den sidste. Det ville virkelig være rart at komme væk fra hele HØJERE, VILDERE! ræset, og måske få noget mere board-relevant plot, og ikke bare Naruto og slænget.

1. Nu er der selvfølgelig nok en del der vil bitche ret hårdt over at miste deres karakterer, og ja, det er super nederen at skulle miste en fed karakter som man er rigtig glad for, men hvis der ikke sker noget på den front, så er det bare den sammen gamle smørrer der kommer til at køre om og om igen, mens power-levelet bare ryger mere og mere i vejret.

HVIS man dog ikke vil fjerne gamle karakterer helt, forslår jeg at de bliver 'resat', altså sat tilbage til deres 'oprindelige' form, som de blev skabt i mans minde, og får tildelt poste efter deres rang på ny, samtidig med at man sletter ting der er sket på de gamle boards.
På den måde kan folk beholde deres karakterer, men uden at vi får alt det bad shit crazy shit med der er sket i mellemtiden. Sådan undgår man også cannons der er ude i hampen, som F.eks. en Tenten der kan tæve Jiraya med den ene arm bundet på ryggen, bare fordi Tenten var med fra første board, og derfor har over 9000 poste, mens der er kommet en ny spiller til Jiraya.


2. FINALLY! Ja, det er hårdt for de stakkels admins der lige pludselig skal til at finde på plot selv, men nu har vi efterhånden hørt den samme gamle sang board efter board, og vi kunne i den grad godt bruge noget nyt!


Tamtam, over and out.

3Forslag om lidt af hvert Empty Bump 4/10/2010, 00:16

Chilitoke



Allo?

Er der nogen der læser dette overhovedet?
Det er ikke kriminelt at i skriver at i ikke finder det et godt forslag, men det ville da være rart at se om der var nogen der læser dette.

4Forslag om lidt af hvert Empty Sv: Forslag om lidt af hvert 4/10/2010, 19:37

Rin

Rin

Sorry Razz går bare i en længere periode og tænker over den slags ting før jeg svarer

men er ikke synderlig glad for at skulle afvise gamle chars fordi jeg selv ved hvor trist det ville være hvis jeg selv skulle miste min kei-chan.
Ideen om at resete deres postcount synes jeg dgo ret godt om Very Happy eller hvertfald modificere den, så hvis folk nu er nået til ANBU og startede som chunin, så kan vi sætte deres postcount så det passer til en ANBU og så lade dem forblive i ANBU.
Tenten vs. Jiraya problemet møder vi nok ikke så længe vi ikke rigtig har nogle canons, men jo det kunne ske på et tidspunkt og så må vi nok overveje det. Er personligt bare ikke særlig glad for at skulle tage noget som folk har arbejdet for, også selv om det måske er imbalanced.

Ide to lyder fedt Very Happy *thumbs up* problemet som jeg ser det er bare at det ville kræve vi ændrede basalt set alt hvad vi har lige nu, for hvis vi fx rykker 2 år frem og siger "Nu er alt det der pein/madara overstået (eller aldrig fundet sted) og så laver vi vores eget!" ville betyde at alle chars jo også skulle ændres i forhold til det og tror derfor det ville kræve et større cut i folks chars.

5Forslag om lidt af hvert Empty Sv: Forslag om lidt af hvert 4/10/2010, 19:44

Revy

Revy

Det var nu ikke kun for at komme efter post-counten, men hovedsageligt for at få re-sat 'historien' for alle de gamle karakterer. Det vil også give mening at gøre, da der også er mange af de andre gamle karakterer der ikke 'findes' på siden her.

Men i forhold til gamle chars, og at hoppe i tiden, så tror jeg ikke det bliver så stort et problem. Meget få af de gamle karakterer har noget som helst at gøre med cannon historien alligevel, og hvis de re-setter deres egen historie samtiddig, er det jo bare at ændre datoen de er født på, eller gøre karakteren to år ældre.

6Forslag om lidt af hvert Empty Sv: Forslag om lidt af hvert 5/10/2010, 10:57

Hiro



Rykke tiden lyder fint Razz! Jeg har nemlig allerede gjort mine karakterer ældre ^^! Det gør jeg hver gang vi flytter til et nyt board.

Men idéen om at fjerne gamle karaktere, som folk rent faktisk spiller med, bryder jeg mig ikke om.
Nu har Jeg haft mine ene karakter siden siden i sin tid startede for... er det 5 år siden? Og jeg holder af at kunne spille med dem forsat.
jeg er sikker på at jeg ikke taler alene når jeg siger at det der får os til at forsætte hver gang boardet starter på ny, er dels det gode sammenhold mellem os spillere og dels det, at vores karakterer har realationer og minder om hinanden :3

Det er det jeg syntes er mega nice ved at være her på siden.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum

 
  •  


[ Copy this | Start New | Full Size ]
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner